connedesign.blogg.se

Hallojsan på er alla underbara! ♥
På den hära bloggen så kommer jag lixom INTE att blogga vanligt.
Jag gör designer, och på min "vanliga" blogg så har man kunnat beställa GRATIS designer.
Men jag skapade denna bloggen så att jag kan skriva om hur ni gör, lägga in bilder på de headers jag gör, kankse ge tips till om ni vill göra egna headers och andra bilder & sånt. Blev för jobbigt med allt det på min vanliga blogg, där jag bara vill ha kommentarer och inlägg som handlar om sånt ja blogggar om där! ;)
Så här kommer ni att kunna beställa designer av mig, såklart helt GRATIS! KOmmer oxå kankse att lotta ut olika designer. Jag kan göra en lista i nästa inlägg om förslag vad jag gör för oliika sorts bilder och sånt! :)
Om ni redan nu vill beställa en design eller har  några frågor kan ni antingen kommentera eller skicka ett mail till [email protected]. Design kommer snart att komma upp på den här bloggen oxå! Ska  ev. fixa en nu!
//conne

Kommentarer
Postat av: Anna

Hejsan!

Jag undrar om du skulle kunna hjälpa mig med en grej? Hur lägger jag in en header på blogg.se? Jag har försökt med allt! Men jag vet inte hur man gör... Kan du säga hur man gör? :)

2012-05-08 @ 17:46:22
URL: http://annahere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0