Förslag på vad jag kan fixa!

Här kommer lite förslag på några grejor jag gör. Allt är som vanligt gratis! Om ni vill ha något som inte står med så är det bara att säga till. Detta är bara lite förslag. Allt detta besäller ni genom att skicka ett mail till [email protected] eller skicka en kommentar så kontaktar jag er.

* Headers- Olika typer, skicka ett mail med de bilderna du vill andvända, kanske vilka färger du vill ha, något annat du gärna vill ha med så som någon speciell text tillexempel. När jag gör headers så ändrar jag också oftast hela stilmallen till en annan design också, om inte annat sägs!

*
Skyltar- Så som tillexempel en som det står godnatt på eller kankse frågestund, veckansblogg, shopping eller ja vad ni vill.

* Vattenstämpladebilder- Det är när det står en oftast en svag, nästan genomskinlig text på en bild.
Det gör att det är svårare för andra att ta bilden och säga att det är deras!

* Andra bilder- Tillexempel en bild med någon text på eller liknande.


Som sagt! Om ni vill ha något annat så är det bara att fråga på! 




Kommentarer
Postat av: tilda och agnes

sv: ja du får gärna göra en ny heder. det är bara att skicka ett mail när du är klar (asså när du behöver lösen+e-post) kram//tilda och agnes

2012-05-09 @ 15:08:50
URL: http://zomar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0